26 mars 2011

Hejhopp. Väldigt sen uppdatering idag. Vaknade, mötte upp mamma & lillasyster, gick på stan, köpte inget, åkte hem, gick till jobbet, jobbade och nu är jag hemma. Iaf två timmar till, sen börjar jag jobba igen, sen kommer jag vrida fram klockan, förlora en timme, komma hem vid sex på morgonen, upp och hoppa tidigt eftersom Johan ska ha match, hem till mamma & pappa, sova! Haha, full rulle! Så jag kanske inte hinner uppdatera något imorn, bara så ni vet redan nu ;) Nu ska jag mysa med älsklingen <3


Min lunch som mammi bjöd på! Mycket gott :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Världens godaste kycklingpanini!!

2011-03-26 @ 23:15:57
URL: http://cecilialindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0