22 mars 2011

Hejsan hoppsan! Har precis käkat en supergod hemmagjord pizza. Mums! Fick även ett samtal precis från arenan som sa att jag fick jobbet, det är ju lite roligt :):) Ska bli kul att testa på lite nytt! Det är ju ett säsongsjobb, så det är inte för all evig framtid så kommer fortfarande söka högskola. Får se hur allt faller sig!





Idag har jag o Cissi suttit på Max i flera timmar haha. Har vi nått liv? Men det var jäklans trevligt :) Nu ska nog jag & pojken gå och träna lite. Eller, kanske väntar tills efter "halv åtta hos mig".. Haha, vad man kan skjuta upp saker och ting..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Felicia :D

gud vad roligt för dig att du fick jobbet. Alltid kul att testa på ngt nytt. vad e det för ngt du ska göra??

kramar

2011-03-24 @ 18:18:37
Postat av: Anonym

Grattis Felicia :D

gud vad roligt för dig att du fick jobbet. Alltid kul att testa på ngt nytt. vad e det för ngt du ska göra??

kramar

2011-03-24 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0