16 mars 2011

Hej hej. Vaknade på helt fel sida idag. Kände mig superdeppig för allt typ. Men det känns lite bättre nu när jag hittade foton som jag framkallade i somras typ. Pimpade vårt otroligt vackra kylskåp. Tänk att sådana småsaker kan få en på lite bättre humör!

Idag fyller en utav mina vänner 20 år och självklart vill hon fira det med en liten utgång! Hon kommer hit senare ikväll + en tjej till. Blir en lugn utgång eftersom hon skulle jobba imorn, men det är alltid lika roligt att umgås! Känner att jag inte vill slösa allt för mycket pengar på nöjen heller.. Mat och räkningar är också rätt viktigt va? Nej, men det är inte så illa som jag får det att låta haha.


Varje gång jag tar fram systemkameran ångrar jag att jag inte fotar mer. Jag har tiden och jag tycker det är så himla roligt, ändå gör jag det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0