1 mars 2011

Hejsan! Har inte hunnit uppdatera på ett bra tag. Har haft fullt upp! Varit hemma hos familjen, träffat vänner, årsfest och lite grejer. 

Idag har jag klippt mig, äntligen! Det behövdes kan jag säga.. Hade inte klippt mig sen i somras :S Jag hade lite sällskap här hemma idag också. Pojkvännen stannade hemma från jobbet, eftersom han åkt på värsta förkylningen.. Stackarn.. Han känner sig lite bättre nu iaf när han fått sova ut och tagit det lugnt. Jag känner mig lite krasslig i halsen jag också, hoppas det inte blir värre..


Det blev rätt kort! Och jag vet att mitt vänstra öga ser konstigt ut, men det är håret ni ska kolla på ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Meeeeeeeen guuuuuuuuud (vad har du gjort unge;)Såååå fiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!! Skönt va...:) åååh längtar efter dig <3<3<3

2011-03-01 @ 21:31:05
Postat av: Anonym

Snyggt hjärtat. Hoppas ni kryar på er./Pappa (Svärfar)...:)

2011-03-01 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0