23 juni 2011

Hejsan hoppsan! Jag håller på att tvätta för fullt och ska snart dammsuga lite. Det är fotbollsmatch idag, så jag börjar jobba vid klockan 18, därför har jag lite bråttom. Tur att Johan är påväg hem så jag får skjuts iaf! När jag slutat tar jag bilen ner till grämmekulla och umgås lite med familj och vänner, traditon på midsommar, men tyvärr jobbar jag ju hela helgen så kommer inte ner "på riktigt" förrens lördagkväll tror jag..

Det blir iaf lite fest på midsommar! Fast får såklart ta det lite lugnt med tanke på jobbet, men jag börjar klockan 11 på lördagen, så det ska nog gå bra :) Hoppas på en toppenkväll, som förra midsommar! Men det tror jag säkert att det blir eftersom jag har dom bästa vid min sida <3

Här tänkte jag lägga upp en bild från förra midsommar, men det funkade inte.. Kul..

Kommentarer
Postat av: ebba

men hallå jag är ju inte med, e jag bland de sämsta då ?

jag visste det !!!! XD

2011-06-24 @ 12:22:07
URL: http://ebbasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0