22 juni 2011

Hallå hallå. Onsdag idag ja och snart är det midsommar! Tiden går galet snabbt. Jobbar natten, och även kvällen tydligen? Fick ett samtal från en av kökscheferna som frågade om jag inte kunde hoppa in ikväll, jovisst sa jag! Fast nu blir jag lite osäker när jag kollar på schemat.. Han som ringde jobbar inte ens idag.. Hrm? Får helt enkelt gå dit och kolla läget vid fem! Jag har ju inte så långt till jobbet direkt ^^

Har hunnit med att betala lite räkningar idag, yey. Funderar på om jag ska påbörja städningen lite idag så att jag slipper stressa imorn, sliten efter natten, mellan tvättarna och innan jag ska börja jobba. Känns som en god idé kanske.. Skulle behöva vika kläderna i garderoben också haha, just nu ligger allt bara inslängt.

Slänger upp en bild på vad jag köpte igår:


Inget speciellt, bara vardagsgrejer. Linne & topp från Gina, T-shirt från Bik Bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0