14 juni 2011

Förlåt att jag inte skrivit på två veckor, men jag har haft fullt upp och verkligen inte orkat.. Min älskade lillasyster har fyllt år, blivit en del utgångar, massa jobb, sol & bad, intervju, Sweden Rock osv, så det har varit fullspäckat! Men roligt som tusan :)

Kom hem från jobbet för typ en timme sedan och började direkt med tvätten.. Har bara idag på mig att tvätta denna veckan och typiskt att det inte fanns någon tvättid då, så nu tvättar jag på en halv tvättid eller hur man ska förklara haha.

När Johan kommer hem blir det nog stan en sväng. Köpa lite studentgrejer till några vänner som tar studenten imorn, sen hoppas jag på att hitta någon kofta och kanske en klänning om jag har tur :) Hoppas på en massa rea, haha ;)

Liten bildbomb:


Golfrunda med grabbarna!


Sweden Rock Festival 2011


En härlig dag vid poolen och jag har precis käkat något som vanligt. Helt sjukt vad jag äter! Fattar ingenting, men är jämt hungrig haha!


Ebbas konfirmation i söndags.

Kommentarer
Postat av: Moster

Som jag har vantat pa nytt inlagg!!! Antligen gumman!

2011-06-14 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0