9 januari 2011

Det blev en sen kväll igår. Kom inte i säng förrens halv tre tror jag! Därför blev det en lång sovmorgon idag, hihi. Klev upp ur sängen vid typ tolv :P Pojkvännen och jag städade hela lägenheten för att sedan åka och handla lampa, usb och mat. Pastasallad med kyckling, mums :) Har varit hemma hos mamma o pappa nu när pojkvännen tränade fotboll. Mysigt som vanligt! Men det är tråkigt att jag alltid hinner se början av Wallander, sen kommer pojken och det är dags att åka hem o sova :P Vi stannade iaf på Max på vägen hem för lite mozzarellasticks och en lyxshake! Ja, jag vet, vi är tjockisar.. Men nu är det slut på det goda livet! När lönen kommer ska jag fasiken börja gymma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0