3 januari 2011

Hej! Jag vet att det var ett bra tag sen jag skrev och efter detta inlägget lär det väl ta lika lång tid igen innan jag skriver haha ;) Har jobbat en stund idag! 11-14, så var inte iväg så länge. Nu är jag ledig fram till på fredag, men kanske får en tid på torsdag också om jag har tur. Så himla tråkigt att gå hemma och vill ju tjäna ihop lite pengar!

Nu sitter jag och väntar på att pojkvännen ska komma hem från sitt jobb. Funderar på att skaffa ett gymkort, på tal om ingenting. Ta tag i träningen lite och bli lite hälsosam! Jag är så himlans svag så måste träna upp mig lite. Har hört om lite ställen här som inte ska vara så dyrt så får väl gå runt och höra lite.. Tänkte köpa lite nya träningskläder för då kanske jag känner att jag måste träna när jag lagt pengar på det liksom haha?

Här skulle jag lagt upp en bild, men jag har ingen eftersom jag inte hunnit ta några..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0