21 januari 2011

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering, jag har varit lite deppig så har inte haft lust att uppdatera något helt enkelt! Men nu är jag på topp igen så här kommer massa uppdatering om min veckan haha ;)  

Idag håller på att tvätta för fullt. Vi har dragit ut på det så länge nu att jag antagligen måste boka en tvättid om någon dag igen.. Det suger! Borde egentligen städa också..

Igår fick jag hoppa in och jobba några timmar på eftermiddagen. Blir jätteglad när dom ringer nu när jag inte har så många tider! Fast imorn ska jag jobba hela dagen + natten. Jag är ledig skitlänge sen helt plötsligt får jag intensiva tider så jag blir helt slut haha. Just det, kan berätta att jag tog med min hund Siri hit till lägenheten i måndags :) Vi åkte buss in och hon var superduktig! Tyvärr mår hon inte så bra för övrigt.. Hon har massa eksem och utslag så mamma & pappa kom och hämtade henne redan på tisdagskvällen. Saknar henne som tusan!

I onsdags var planen att bara mysa hemma, men så blev det inte! Var inte så sugen egentligen men en viss Cissi tjatade att jag skulle hänga på, så så blev det! Några som heter Rebecca & Fiona skulle komma till Harrys o jäklar vad folk dom drog! Harrys var helt fullt så det var en massa som köade hela natten och inte ens kom in! Det händer inte på en onsdag här i lilla Kalmar! Jag blev insläppt iaf och kvällen var grym! Ångrar inte att jag hängde på för fem öre :)


Sötbollen Siri på bussen in till stan :)


Rebecca & Fiona på Harrys i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0