9 februari 2011

Hej hej. Är ledig, som vanligt i veckorna, och jag gör ingenting som vanligt haha. Nej, det är inte så kul vill jag inte påstå. Det enda bra just nu är att våren sakta men säkert börjar visa sig. Att solen skiner gör mig på lite bättre humör iaf. Var hur sugen som helst på att gå ut och sätta mig någonstanns, men det är inte lika lätt när man inte bor på landet längre.. + att jag inte har några hundar som måste ut, då blir det lätt att man bara sitter inne.. Men jaja, jag öppnade fönstret i köket och satte mig på en stol och läste lite samtidigt som solen värmde i ansiktet, haha. Vad ska man säga egentligen.. Det börjar visa sig allt mer att jag inte är en riktig stadsmänniska, haha! På landet kan man ju bara gå ut i pyjamasen och sätta sig vid havet någonstanns, här funkar det ju inte riktigt så :P och det blir ju extra tråkigt när ingen annan är ledig som jag i veckorna!

Nu ska jag nog fräscha till mig lite.. Undra just när pojkvännen kommer hem idag? Tänkte ju börja lite med maten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0