24 februari 2011

Hej! Nu kan jag berätta vad jag gjorde imorse; jag var på jobbintervju! :) Det kändes superbra så jag hoppas verkligen jag får det! Det är också en extraanställning, så kommer självklart jobba kvar på Max också, men det är alltid kul med något nytt. Nu känns livet lite roligare igen :P Han skulle iaf höra av sig i mitten/slutet av mars och berätta om jag fick det eller inte.

Jobbade natten igår. När jag kom hem och hade duschat, gjort mig i ordning och allt sånt var jag så uppe i varv så kunde inte somna.. Sov kanske tre timmar, så nu är jag helt slut så har bäddat ner mig i soffan! Kommer defenitivt slockna om fem minuter..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt gumman!!! Jag tänkte på dig så in i den!!! Håller tummarna till i mitten, slutet av mars ;) Puss min tuffa tjej!

2011-02-24 @ 15:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0