9 november 2010

Usch det är ett hemskt höstväder här och det har hållit i sig sen igår och ska tydligen bara bli värre.. Fy säger jag bara! Jag har varit ledig idag, men ändå haft fullt upp med lite besök hit o dit sen har jag även hämtat ut körkortet hihi :P Kortet är hemskt men jag känner mig stolt ändå! Jag är ledig imorn med och ska åka upp till Stina är det tänkt! Ska bara skrapa ihop lite busspengar först, men det löser nog sig :) Skulle egentligen varit ledig på torsdag också (:O) men får nog hoppa in och jobba ändå ser det ut som. Lika bra det, kan ju inte vara ledig fyra dagar i rad! Jaja, boken väntar på mig. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: MALIN

väldigt fin blogg! hoppas du har haft en bra dag :)

2010-11-09 @ 22:35:57
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0