2 november 2010

Jahapp då har man körkort! :D hihi, har kört runt på mamma & syster, hämtat pojkvännen och kört hem honom. + att jag & pojkvännen skrev på hyreskontrakten för lägenheten idag :) Så nu är allt färdigt! Är så himla glad just nu, förutom en vän inte verkar vilja veta av mig länge? Jag hoppas det löser sig för jag trodde att vår vänskap var mer än såhär, om jag inte missuppfattat allting vill säga, då ber jag om ursäkt.. Jahapp. Är ledig imorn också, sen ska jag jobba fram till söndag :)

Kommentarer
Postat av: Moster

AHHHHHHHHHHHHH!! Sa kul!!! Jag ar en stolt moster!! har skrytit for alla idag!!!

Vet ju vem som fa kora pa mig i jul sen ;)



Hoppas det ordnar sig med kompisen.. Prata ut, det brukar hjalpa!



Puss och stort GRATTIS till bade dig och Johan!!

2010-11-02 @ 22:56:04
Postat av: JohannaStenroos

grattis till körkortet! :D

2010-12-28 @ 20:37:48
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0