2 maj 2010

Ledsen för att jag inte hann uppdatera något igår. Jag o pojkvännen var trötta efter fredagen och hade bara en slö/mysdag :) Nu sitter jag hemma igen o tar det lugnt, men måste börja plugga.. För nästa helg åker familjen till Åland :)


Jag plockade vitsippor på promenaden igår, mysigt <3

Jag kan berätta lite om valborg. Jag, älskling + tre till förfestade lite hemma o hade det skitskoj. Vi hade planerat att dra vidare till en fest några kilometer från oss. Sagt o gjort, vid tio tiden drog vi dit i en taxi. Väl framme kände vi att det inte var riktigt som vi tänkt oss. Bara en massa folk som går i sjuan/åttan som trodde de var häftiga, så vi ångrade lite att vi drog dit. Stannade i en kvart kanske, sen promenerade vi hem eftersom vi inte ville lägga ut pengar på taxi. Kvällen fortsatte och slutade där den började :) Blev en trevlig kväll ändå tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0