18 maj 2010

Vilket härligt väder det varit idag! Solen sken hela förmiddagen, jäkligt gutt att sitta i linne o sola en lite stund på lunchen :) Blev molnigt på eftermiddagen men det är fortfarande typ 15 grader ute fast det blåste lite kallt nu när jag var ute med hundarna. Hoppas det blir lika fint imorn.. Jaja, nog om vädret! Hihi.

Ikväll kom sömmerskan och jag provade balklänningen för sista gången innan den är helt färdigsydd. Jag tror den blir jättefin, kommer se ut som en guldklimp haha för champangefärgen ser skimrar lite guldigt ;) haha. Tänk att det är nästa helg (asså.. helgen efter denna..)! Oj, vad dryg jag var idag och ingen bild får ni heller. Fyskäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0