28 mars 2010

Hej!

Har inte hunnit blogga idag, det har varit fullt upp! Kvinnan som ska sy min balklänning har varit här :) Så nu har jag bestämt mig lite mer hur den ska se ut! Efter att hon åkt så bestämde sig jag och min lillasyster för att ut och springa en liten runda, men en liten runda blev en lång runda.. Skitbra! Så nu är jag allt lite stolt, både över mig själv och syster ;) hihi! Sedan rotade vi i lite flyttkartonger och tog in en del grejer, alltid lika kul!

Nu sitter jag hemma hos pojkvännen (han kom hem ikväll, jippi!), så vi ska mysa lite för att sedan sova, skola imorn ju.. Jaja, godnatt! :)

Klänningen ska vara champangefärgad, sen ska den falla som klänningen på bilden gör ungefär. "Blomman" ska bort och sedan lite andra detaljer. Jaja, vi får väl se när det är dags för henne att börja sy och alla tygerna är köpta :) Men det blir nog kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0