3 februari 2010


Hejsan!

Dagen började inte så bra, stressade iväg till bussen men den var 40 minuter försenad så fick stå ute i kylan! Usch och fy för sega busschauförer.. Fast det var väl inte bara hennes fel efter snöovädret som verkar hålla i sig.

Jag hade mina första lektioner i psykologi A och Svenska C, det verkar väldigt bra och intressant faktiskt. Tråkigt att Stina var sjuk bara :( Hoppas hon blir bättre!

Min pojkvän följde med mig hem idag, alltid lika mysigt! Efter att ha gått en liten runda med hundarna blev det snöbollskrig haha :) Han fick in en massa fullträffar i mitt ansikte, inte lika kul..




Så nu sitter jag här och känner mig lagom söt :) men nu ska återgå till älsklingen

PUSShej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0