26 februari 2010

Tjo!

Satte mig precis ner och tar det lite lugnt en stund efter allt städande. Jag och syster var ute med hundarna i den sköna vårsolen, det var jobbigt! Haha. Det flöt bensin eller olja (nått av det) över hela vägen, men vi tänkte inte mer på det. När vi kom in var hundarnas tassar helt svarta och det gick inte att få bort! Åh, sån tabbe.. Pappa åkte och köpte nått som man tar bort olja och sånt med och då äntligen fick vi bort nästan allt.. Hm! Inget att rekommendera, stackars hundarna! :(


Lillasyster leker med Siri och Charlie bara tittar på som vanligt :)

Jag vet inte riktigt hur kvällen blir. Är bjuden på en fest hos en kompis, men vet inte om jag ska dit. Hon ska iväg i fem veckor nu, så vill ju säga hejdå men är inte sugen ett dugg på fest.. Kanske sticker dit i någon timme eller två bara :) Vi får väl se om det blir några fler inlägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0