21 december 2010

Sketan vad tråkigt jag har! Är jätteförkyld, hostar, kan inte prata och hängig som tusan. Sovit bort halva dagen. När jag vaknat har jag varit sådär äckligt genomsvett ni vet, inte roligt! Jag som skulle handlat julklappar idag.. Sen hade jag tydligen kunnat jobba på fiket med.. Sen skulle jag åkt hem till mamma & pappa o bakat julgodis.. Men nehe, det blev inget med det! + att pojkvännen jobbar sent.. Han blir nog inte hemma förrens om två timmar typ. JAJA, nu ska jag sluta klaga!! Snart är det julafton och jag längtar faktiskt till att komma hem o bara mysa med familjen :) 


Var hemma i skogarna i helgen för att hugga gran, jag tyckte denna var fin, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0