15 augusti 2010

Hejsan. Har blivit väldig dålig uppdatering på sistone. Inte hänt så himla mycket. Jag o pojkvännen drog en utgång i fredags och den blev väl inte det allra bästa, men hade skoj från o till :) Fick iaf träffa efterlängtade Stina o Denise <3

Idag har jag bara slöat.. Känner mig sådär äckligt rastlös och blir sur på mig själv när jag i princip bara legat på soffan hela dagen. Får bli en morgonpromenad imorgon nu när smärtan i skinkan har gått över ^^ Haha, förra gången jag promenerade fick jag så ont i rumpan/ryggen att jag knappt kunde gå på två dagar.. Men så är det när man är otränad ;) Nu ska jag nog ta mig en dusch!


Ja, såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0