1 april 2010

Kom precis hem efter att ha fått manikyr i stan! Vet inte riktigt vad jag tycker om det :S hihi, det kommer ta ett tag att vänja sig vid såhär långa naglar bara!





Förresten, jag tror jag gick på ett aprilskämt idag! Det var två killar som stod och sålde telefoner och abonemang och de frågade mig vad jag ringde med. Jag svarade "halebop" lite nervöst, eftersom jag vet att jag har svårt att säga nej om de försöker sälja något till mig.. De fortsatte med att fråga om jag ringde med abonemang, och ja det gör jag ju svarade jag. De snackade vidare och tillslut sa en utav killarna "men du bytte alltså bara till abonemang, utan att köpa en bunden telefon och fick inga pengar för det? Du skulle ju fått 1 500:- i kontanter, men nu är det försent!" Jag gick skamset därifrån, men sen kom jag på att de måste skämtat med mig! Eller är detta helt sant?!

Jaja, för övrigt så är det fint väder här och det gillar vi! Tyvärr blåser det lite för mycket bara.. Senare i eftermiddag ska vi alltså köpa tyger till balklänningen. Vi får se om det händer något annat skoj ikväll, man kan ju alltid hoppas ;)

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Ja vet har sån jäkla lust att festa ikväll asså!

2010-04-01 @ 19:33:16
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0