9 maj 2011

Tvättkorgen svämmar över, sådan tur var fanns det tid så håller på att tvättar för fullt. Funderar på att sätta mig ute i solen mellan tvättarna. Hade inte varit fel! Här kommer lite bilder på vad jag haft för mig under de senaste dagarna:


Köpte en bikini i en skrikig färg. Förhoppningsvis skitsnyggt till den framtida solbrännan!


Satte upp nya hyllor. Nu fattas bara sängbord, som ni ser.


Åt en yoggi squeeze! Kände mig dock som en bebis..


Gick ut till bilen och fick se en gigantisk luftballong flyga mellan lägenhetshusen!

Kommentarer
Postat av: Albin

Om ballongen du såg var i Lördags så är det bl.a. min moster i den ;)

2011-05-09 @ 18:36:02
URL: http://albinenglund.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0