5 maj 2011

Hej hej! Vaknade vid typ halv ett idag och började direkt göra mig i ordning för en heldag med Cissi :) Hunnit med en massa verkligen. Ikea, statoil, stan, max, donken haha allt typ. Väldigt trevligt iaf, tummen upp för dagar som denna!

Nu sitter jag här hemma, ensam, och väntar på att jag ska hämta Johan någon gång. Han är ute och dricker öl med några grabbar! :) Blir nog inte så sent eftersom han ska jobba imorn. Det ska jag också, 11-19 = bra! En annan sak som är bra är att Denise min vän kommer hem i helgen! Hoppas att vi kan boka in en date ;)


Fyra på morgonen är nog den tiden på dygnet då allt är helt dött alltså. Bara jag och tidningsbuden ute i lilla Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0