24 maj 2011

Hej hej. Som sagt åkte jag hem till mamma & pappa igår. Blev att jag stannade över natten också. Kände verkligen att jag behövde komma iväg och nu känner jag mig faktiskt mycket gladare och piggare. Ett telefonsamtal i förmiddags gjorde mig också på bättre humör! Men också lite kluven.. Vi får helt enkelt se hur allt löser sig! För det brukar det ju göra. Jaja, ska nog inte fundera så mycket just nu!

Johan har gått och lagt sig och jag ska egentligen hoppa in i duschen, men har fastnat här och kikar på en massa klänningar för två kommande bröllop. Kollar väl mest på vad jag ska ha till det första. Klädkoden är mörk kostym och det är inte så jäkla lätt att hitta nått trots att det finns en "kod". Åh så jobbigt.



Dessa har jag kollat in på nelly.com. Tror att dessa "stilarna" är helt okej.. Men jag antar att jag får ta en eller två rundor på stan också för att bli säker..

Kommentarer
Postat av: Stinis!

HAha den översta har jag också kollat på :) :P

2011-05-25 @ 12:52:37
URL: http://bellezza.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0