18 maj 2011

Inte hänt mycket kul idag. Försökt fixa med banken, reklamera och allt vad det heter, för att få tillbaka mina pengar som jag blev av med på valborg.. Det funkade inte på internet för det var en massa buggar på deras hemsida och skit så jag gav upp. Får helt enkelt gå till banken igen och se om dom kan fixa det. Så jävla jobbigt när jag först fått greja en massa med polisanmälan och sen funkar det ändå inte nu.. Jaja.. Har varit på dåligt humör hela dagen, så är inte så pepp på ett nattpass nu. Börjar vid 01. Stängning. Är inte så pepp på någonting om jag ska vara helt ärlig. Känns som om någon slags otur förföljer mig? Vann inte ett öre på fem trisslotter som vi fick hem idag. Jävla skit. Lite pengar hade ju suttit fint!

Känner för att säga tack till mammi, pappi, sis och pojkvän för att ni finns! Ni är världsbäst och gör mig alltid på bättre humör, hur eller hur! <3


Vill även säga grattis till världens bästa vän, Stina, som fyller 20 år idag! Saknar dig väldigt mycket ska du veta.. Love you <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka urtjusiga tjejer och grattis till Stina!!! Tack gumsi... det är nog lätt att göra dig på gott humör just för att man själv blir så glad av att umgås med dig, min duva <3 Snart vänder det, det gör det alltid =)Finaste Lisan!!!

2011-05-19 @ 11:11:46
Postat av: Stinis!

Älskar dig också! <3 Jobbigt när man ska behöva fixa med det där, för ärligt talat tycker jag inte att dem hjälper en ett skit. Hoppas det löser sig! Du får komma upp till mig någon helg när du har tid och pengar, kommer kanske ner helgen i början av Juni men sen lär jag inte vara nere mycket. För tydligen kommer det vara fullt upp här i sommar :( Miss you!

2011-05-19 @ 11:20:07
URL: http://bellezza.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0