8 mars 2011

Hej! Känner mig lite piggare idag så håller på att tvätta. Det var på tiden kan jag säga! Igår var jag faktiskt på bio med två vänner. Även om jag mådde dåligt kände jag att jag verkligen inte ville ställa in det, för det är så sällan jag träffar just de två! Vi hade jättetrevligt iaf, trots att jag hostade och nös för fullt på bion hela tiden.. Lite pinsamt, men försökte gör det lite diskret :P Vi såg The King's Speech. Jag tyckte den var riktigt bra. Gillar verklighetsbaserade filmer! Det blir så mycket mer intressant när man vet att det hänt på riktigt liksom..

Förresten, idag skiner solen och fåglarna kvittrar! Underbart att våren är påväg! Hoppas jag orkar ta mig ut för en liten promenad senare :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev liiiite förvånad när Nettan berättade att du var på bio med tjejerna ;) Ska du till Jenny på lördag? Vi ska ju till Marie och Reine för Mello-kväll :) Ni är bjudna om ni inte har annat för er hälsade Marie... bara så ni vet :) Puss puss

2011-03-08 @ 17:25:48
Postat av: Anonym

Vad grymt kul o ses den dagen :D kommer aldrig glömma den bion pga filmen i säg o sedan dina nysningar :D hahaa tyckte lite synd om dig faktiskt men kunde inte hålla mig för skratt.

En sak till kommer jag att ha i minnet av det biobesöket, det irriterande ljudet som varade hela filmen, piiiippppp piiiipppp!!! jag lovar det var gubben bakom oss som hade en hörapparat som tjöt!! Kul vad det iaf :) alltid lika roligt att umgås med dig måste bli oftare, kramar

2011-03-24 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0