5 mars 2011

Hej hej. Sitter hemma i min ensamhet och väntar på att klockan ska bli halv ett så jag kan sticka till jobbet.. Är typ jätteförkyld, så känner mig inte så pepp.

Pojkvännen och jag blev bjudna på bowling och mat ikväll av hans pappas företag. Jättemysigt! Synd bara att vi inte var på topp. Eller, pojkvännen känner sig bättre så han stannade kvar och skulle ta några extra öl. Det blir man aldrig för sjuk för eller? ;)

När jag kom hem till lägenheten väntade iaf en väldigt söt överraskning. Pojkvännens vänner är dom bästa alltså. Så nu har jag lite godis som jag kan käka för att hålla mig vaken :) Nej, nu har jag inte tid att skriva mer, hejsvejs!


Lördagsgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0