18 mars 2011

Det snöar, jippi. Var svårt att kliva upp ur sängen idag så log och drog mig till halv tolv. Men det var nog bra det eftersom jag ska jobba stängning idag så behöver vara riktigt utvilad. Ikväll kommer två utav pojkvännens vänner hit. Vi ska väl bara ta det lugnt och kika på film eller nått. Blir nog trevligt :)

Just nu sitter jag faktiskt och kikar på lite högskoleprogram jag skulle kunna söka till hösten.. Känner att jag vill gå vidare i livet och verkligen bli något! Har hittat en del intressanta "yrken".. Men jag vet inte.. Det är ju så jäklans svårt att veta exakt vad man vill bli nu! Jag kommer iaf att söka något, för jag är så himla trött på mitt liv just nu och behöver verkligen en förändring. Nu ska jag gå och diska, puss & kram.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt gumsan!!! Puss

2011-03-18 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0