25 januari 2011

Hej! Jag sitter och väntar på att pojkvännen ska komma hem från jobbet. Han trodde han skulle sluta tidigt idag så vi kunde gå till gymmet och lite annat roligt, men det blev tydligen inte så :( Stackars! När han kommer ska vi iaf handla lite mat, är döhungrig! 

Gårdagen spenderade jag med Cissi. Vi gick på stan hela dagen, men jag hittade ingenting.. Det slutade med att vi gick hem hit och dog i soffan typ. Det var en toppendag iaf :) Dock blev det den fetaste dagen detta året, så nu får det fasen bli ändring.. Inget godis i veckorna, nyttig mat och träning - så får det bli! Undra hur många gånger jag sagt så till mig själv nu? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0