23 februari 2011

Hallå! Tvättdag idag. Tog en liten paus runt två och åkte med Cissi till Max och där blev vi sittande i två timmar ^^ Tillslut ringde pojkvännen och undrade vad jag höll hus! Det blir jobb inatt för både Cissi o mig, så hon kommer nog förbi runt nio så vi kan hålla varandra vakna till tolv.. Lär bli mycket folk också eftersom det är sportlov och halva priset ute på krogarna.. Ajaj, hoppas vi kan sluta i tid iaf!

Nu har jag o pojken ätit lite middag, men han stack med en gång för träning och lämnade disken åt mig ;) Haha! Så får väl ta o diska lite nu och ta den sista tvätten..

Just det, på lördag kanske det inte blir jobb iaf. Ska kanske gå på pojkvännens lags årsfest på kvällen/natten. Får se hur det blir med den saken!


Yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0