15 februari 2011

God morgon! Vaknade av att en jäkla telefonförsäljare ringde mig.. Samma nummer har försökt ringa mig i säkert två veckor nu, men jag har jobbat eller så har jag svarat men då har dom bara lagt på? Det var om nått jäkla lotteri. Kostar bara 200:- i månaden och man har sååååå många vinstchanser, jovisst.

Funderar på om jag ska fördriva dagen på stan.. Jag behöver komma ut lite + att jag har presentkort som jag inte gjort av med än, så behöver ju inte slösa några pengar iaf! Kanske hitta en söt klänning? Jag vet, jätteonödigt, men jag har verkligen inget att ta på mig när jag ska ut.. Ska nog det imorgon :) En vän är här hemma från Stockholm, så det hade vart superkul om vi festar till det lite imorn!

Ikväll blir det iaf gymmet! Det behövs, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0