1 februari 2011

Hallojsan! Var precis nere och bokade tvättid, jag går ut ur lägenheten och ska precis låsa dörren när jag hör någon från grannlägenheten skriksjunga på någon random radiolåt! Haha, jag kunde knappt hålla mig för skratt, för det lät inte särskilt vackert + att han slutade tvärt när han hörde att någon var ute i korridoren ;) Det är konstigt med dessa lägenheterna, man hör allt som händer i korridoren och allt som händer i lägenheterna om man står i korridorerna, men man hör aldrig grannarna när man är inne i lägenheten.. Haha, lite komiskt. Jajaja. Ledig idag, men jobbar natten imorn + att jag jobbar helgen. Fått ganska bra med tider denna veckan och det är kul!

Inatt drömde jag att jag käkade kladdkaka och jag vaknade med världens största leende.. Jag vet inte hur jag ska tolka det? Blir lite rädd för mig själv och mitt sockersug.. Imorgon kväll ska iaf jag o pojkvännen till gymmet på "prova på gratis med personlig tränare" typ. Ser fram emot det, tror jag..


Mmmmmm, säger jag bara! Lyxmousse på Max! Provade det i förra veckan - farligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0