3 augusti 2011

Tja! Kände att det var dags för en liten uppdatering ;) Sitter just nu i mammas & pappas hus där jag kommer spendera två dagar. Ska passa hundar & hus medan dom är iväg. Har precis klippt gräset, gick bra tycker jag allt (y) Får se om syster godkänner det ;) Det är toppenväder ute och jag känner mig rätt glad. Står lite i valet och kvalet bara känns det som och kan inte riktigt tänka på annat än just det.. Allt kommer alltid på samma gång! Som bilarna i driven.. Haha.. Jaja, nu ska jag ut och sola och läsa en bok som jag fick av farmor! Blir nog lite pizza också innan dom ger sig iväg. MUMS.


PS. Jag vill också ha en ny dator som jobbar snabbt och har cam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0