8 april 2011

Är hemma hos mamma & pappa! Har haft en bra dag. Tagit det lugnt och var inne i stan en sväng. Fast det var inte lika kul när vi kom hem. Någon hade kört jäkligt fort och voltat med sin bil i diket precis här utanför. Vi var väl nummer två på plats. Trodde vi skulle hitta en död/skadad i bilen, men ingen var där? Helt mysko. Bildörrarna såg helt omöjliga ut att öppna och inga rutor var krossade. Inga spår någonstanns. Polisen kom med hundar, men jag tror inte dom hittade något/någon. Så konstigt alltså!

Nu ska vi kolla på film. Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

HEJ!!

Säljer nu sommarens, förmodligen sötaste klänning. Denna var tänkt som min studentklänning och det gör ont i mig att den är lite för stor för mig. Istället för att skicka tillbaka den kanske det finns någon annan student där ute som vill köpa den? eller någon som bara vill ha en sjukt söt klänning till bruna ben och party kvällar i sommar. Kolla in min blogg för mer info:)

2011-04-09 @ 21:24:12
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0