28 april 2011

Efter några riktigt slappa dagar är jag redo för bloggen igen. Det känns inte så himla kul att blogga när det inte händer något. Eller det kanske är intressant att läsa om när jag byter sida i soffan eller förflyttar mig en meter till datorn?

Vi har iaf fått lite bättre internet nu! Stod inte ut med det gamla mobila vi hade provisoriskt. Detta ska vi också bara ha tills stadsnätet är färdigt, men detta kan jag surfa hur mycket jag vill med utan att det "tar slut".

Gick en sväng på stan igår, kollade efter bikinis. Fanns ingenting, jag svär. Sista butiken jag kikade i var stadium vid typ kvart i sju, och där hade de faktiskt några fina, så ska tvinga med Johan dit i eftermiddag och hoppas jag kommer hem med en!

Påtal om ingenting så verkar saker och ting gå emot mig just nu. Man kan inte alltid ha medvind antar jag..


Söte <3 Typ "låt mig sova för mitt öga är konstigt".

Kommentarer
Postat av: Mamma

Motgångar rustar en för medgångar, älskling ;) E jag inte klok så säg :) I know... när man är mitt i dem känns det verkligen inte så... Vi tror på dig gumman, livet faller på plats bit för bit om man "bara" har tålamod... Efteråt "ser" man och förstår varför det blev som det blev, om man tar sig tid till det (se vad HAR får man aldrig glömma). Tar man sig den tiden (och lägger det på minnet), vet man, att nästa gång det kommer en motgång stärker den en för att sätta stort värde på livet :) Men du vet ju allt det här... ville bara vara lite mamma fortfarande ;)) Puss & kram på dig gums

2011-04-28 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0