12 april 2011

Hejsan hoppsan. Blev väckt av en av kökscheferna på Max klockan nio i morse så det var bara att stiga upp och förbereda sig för ett tre-timmarspass, trodde jag. Blev att jobba till halv åtta! Men jag klagar inte! Det är skitbra att jag får jobba flera timmar!

Jobbet igår gick också hyffsat bra, med tanke på att vi inte visste någonting när vi kom dit. Det enda negativa var att vi inte fick se matchen ens på någon TV-skärm! Så sjukt tråkigt. Men stämningen fick jag känna på, och den var det inget fel på! Så himla roligt att KFF tog hem segern också :)

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem. Smällde just i mig en stor bit kladdkaka. Drack en lyxshake på jobbet också. Typiskt mig? Ja. Imorn MÅSTE jag söka högskola och kanske deklarera också.. Jippi! Kanske tvätta? Jaja..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Högskolan e viktigast!!! =)

2011-04-12 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0