24 september 2010

Fyfan vad jag är trött. Ni fattar inte. Mina ben är helt döda och det har varit superlånga dagar pga pendlingen.. Så förlåt för dålig uppdatering! Men jag har iaf kul på utbildningen, trots att det samtidigt är jättestressigt. Igår "jobbade" (ja, man kan säga jobbade för det är det jag gör på utbildningen) jag från 10-20, fast tog tåget vid 8 från Kalmar, och idag jobbade jag från 11.30-20, samma blir det imorn. Men tåget går vid 9, så jag måste åka hemifrån vid åtta. Hem från Växjö går tåget vid 21, så då är jag inte hemma förrens 23. Ja, ni ser! Full rulle! Kommer mer uppdatering när detta är över :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så duktig där gumman :) Septerber ;) Ja lite trött är du nog allt ;)

2010-09-25 @ 20:47:45
Postat av: Mamma

Jag med verkar det som ;)

2010-09-26 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0