3 maj 2010

Kom precis hem. Har varit en tuff dag. Började med att jag inte kunde sova på hela natten, superstressad, och när jag väl slumrade till så ringde väckarklockan. I skolan var det fullt upp, jobbade med en grej som heter jbexpo och fortsatte med projektarbetet och projektrapporten. Började lite smått med psykologiuppgiften som ska vara färdig på onsdag.. Shit, hur ska jag hinna med allt?! Sen gick jag på stan i två timmar o glodde för att sedan gå på sista teorilektion på körskolan! Skönt som fan :) Och som sagt, nu är jag hemma och funderar på att fortsätta plugga..



Jag och pojkvännen har varit tillsammans i tre år o tio månader idag, hihi <3 Inte så speciellt kanske men jag känner att det börjar närma sig fyra år nu och det är inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0