Hjälp!!

Tänkte sätta mig och plugga som vanligt vid mitt skrivbord, jag tar fram bärbara datorn och börjar koppla in allt.. Mus, högtalare och laddare.. Plötsligt hör jag något konsigt ljud och det börjar lukta lite bränt! Jag kollar ned på golvet där "dosan" som tillhör laddaren ligger och då får jag se att det slår en massa gnistor ur den!! Jag trodde allvarligt att det skulle börja brinna så jag börjar skrika som en galning men får ut den ur kontakten ganska snabbt.. Fyfan vad rädd jag blev!! Min laddare har varit skitdum jättelänge och nu är den helt paj.. Min bärbara håller max en kvart utan den så jag försökte snabbt lägga över alla skolarbeten på usb.. Tur att vi har fler bärbara iaf, så nu sitter jag här på mammas.. SKIT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0