27 mars 2010

Tja!

Dagen har varit lugn, mest sovit faktiskt, städat lite och vart ute med hundarna i åskan :P Är trött sen igår, men jäkla kul hade vi :) Jag kan berätta lite mer om kvällen:

Det började med att jag, S o J åkte en sväng i bilen i väntan på att D skulle sluta skolan då vi kunde åka och handla lite kex o ost till kvällen (vi skulle fira D's 20 årsdag). Det var jätteskönt väder så jag köpte ett par nya solglasögon :) Sedan gick vi lite på stan och jag hittade en tröja/tunnika som blev fin till kvällen. Väl hemma hos D så hade vi det jättemysigt, spelade spel, åt och drack gott. Framåt natten gick vi till The Trend och dansade av oss lite onödiga kilon ;) Skitkul kväll, det måste göras om!


Jag i bilen med nya brillorna ;) haha. Sen så födelsedagsbarnet, D :) <3


J, jag o S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0