23 mars 2010

Hallå!

Vilken dag.. Vi hade "friends-dag" idag och jag besökte väl två stationer ungefär, kul.. Not.. Det var inte så välplanerat direkt och vi som går i trean har ju gjort det en gång innan så det kändes lite onödigt för vi ska ju ändå gå ut liksom och behöver inte lära känna dem som går i ettan o tvåan nu, sista terminen..

Jaja, jag och H stack iväg och käkade pizza, så det var ändå värt att åka in ;) haha. Var en väldigt trevlig lunch iaf, satt och snackade i typ två timmar ^^

Jag har iaf gjort lite nytta idag, eller jag och jag (pappa).. Vi ringde körskolan och frågade hur mycket det skulle kosta att "skriva in sig" o så. Då berättade hon att de börjar en teorikurs på måndag och att det bara var att komma dit! Vilken tur! Så nu ska jag äntligen sätta igång med körkortet :D


När jag kom hem var jag dessutom utelåst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0