4 maj 2011

Inget nytt, tyvärr. Sitter och möglar typ! Det är synd att jag varken känner ork eller lust att göra nått heller, fastän jag borde göra det eftersom jag inte gör någonting.. Ja, ni fattar.. Hittar typ ursäkter till allt. Ska jag ta en promenad? Nej, det är ju mulet ute. Ska jag gå till gymmet? Nej, gud vad tråkigt att gå dit själv. Ska jag diska? Nej, jag kan ju göra det senare. Typ. Hoppas det vänder snart! Det brukar ju göra det!

Det låter kanske lite konstigt, men jag längtar så till hösten nu så att jag förhoppningsvis kan börja plugga! Hellre för mycket att göra än för lite! Oj, var det jag som sa det haha? Kom ihåg det till hösten Felicia..

Här tänkte jag lägga upp en bild på min nya bikini, men tog visst dom bilderna med Johans telefon och han är inte hemma.. Jajaja! Inatt ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Stinis!

Ska jag komma med en nyhet? Vi kanske börjar plugga både två i kalmar om båda kommer in där då :P

2011-05-04 @ 18:25:26
URL: http://bellezza.devote.se/
Postat av: Stinis!

haha jobbigt att behöva brev växla här! :P

Jag har nu sökt sjuksköterska i kalmar fast lär inte komma in på de men sen sökte jag Detaljhandel och Service Management, Förskollärarprogrammet, Kulturmiljöprogrammet ( vet inte om detta är roligt ens men sökte de iallafall), - Webbprogrammerare.



Lär väl komma in på något förhoppningsvis men har sökt till andra ställen också som röntgensjuksköterska men får se som sagt var men hopppas :)

2011-05-04 @ 19:43:44
URL: http://bellezza.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0