23 maj 2011

Tröött.. Sov till typ tolv och låg kvar i sängen till ett.. Inte bra.. Men jag tror jag behövde det.. Fast nu är jag slö istället! Jobbade ju hela helgen. Ganska tuffa pass så det är väl därför jag är helt slut..

Denna veckan kommer bestå av massa jobb. Ledig nu måndag, tisdag, sen blir det full rulle kanelbulle enda till söndag kväll! På tordagen blir det lite möte och personalfest eller nått. Mycket hemligt tydligen! Så ja, jag får se hur mycket jag hinner blogga. Men ni borde ju vara vana vid det här laget!

Nej, nu ska jag diska och vänta in Johan, för sen blir det färd neråt till mammi & pappi!


Det är rätt fint ändå, på morgonen, när man kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0