5 januari 2011

Idag har som sagt min syster varit här. Mycket trevligt! :) Slöade mest framför TV och TV-spel, sen kom mamma o pappa in till stan så vi lunchade med dom sen följde jag med dom hem. Pojkvännen skulle ändå jobba och träna till typ 10 ikväll, så ville inte vara ensam. Kvällen tillbringades sen hos min farbror med familjen. Jättemysigt :) Vi fikade och kikade på alla hans coola ormar! Dom är så himla fina, fast lite läskiga :P


Jag och en av alla min farbrors ormar!

Nu sitter jag nergosad i soffan hemma i lägenheten efter en jobbig körning hem. Allt verkar hända mig i trafiken känns det som! Fick tvärbromsa på motorvägen för ett jäkla rådjur sprang på vägen.. INNANFÖR viltstängslet.. Blir ju så jäkla nervös haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0