15 januari 2011

Det blev en väldigt sen utgång igår! Vi drog in till stan efter tolv någon gång, men vi hade riktigt kul! Vi skulle gått till Palace, men det var typ inget folk där så det var inte värt 100:- i inträde.. Vi stack in till stan istället och hamnade tillslut på Bistro. Vi behövde bara betala för ett inträde så det var bättre! Jäkligt rolig kväll! Idag är jag seg som tusan, men det blir nog en sväng till jobbarkompisarnas fest ikväll. Vet inte hur länge jag kommer orka stanna, vi får väl se! Imorn åker jag som vanligt hem till mamma o pappa, det är alltid lika mysigt! <3 Nu ska jag o pojkvännen krypa ner i soffan och titta på film!


Gårdagens! Jävligt bra kvalité, eller hur? :D hrmhrm

Kommentarer
Postat av: Albin

Va fasen! Jag var ju på Palace igår :P. Missade vi varandra då!

2011-01-16 @ 18:34:34
URL: http://albinenglund.com/
Postat av: Felicia

Svar: Jaså? Jag var som sagt aldrig inne så det var väl därför! :P

2011-01-17 @ 11:13:21
URL: http://lillfills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0