4 februari 2011

Hallå! Så trött idag.. Jobbade natt i onsdags och blev väckt rätt tidigt igår så fick inte sova ut vilket resulterade till att jag är superslö idag..

Gårdagen var trevlig. Pojkvännens bästa vän sov här eftersom han vart ute o festat på onsdags natten, så vi tog det bara lugnt och spelade wii och sånt trevligt! Var väl inte riktigt min "wii-dag", förlorade på nästan allt så humöret var väl inte på topp.. Kan inte hjälpa att jag är en så sjukt dålig förlorare!

Ikväll kommer pojkvännens vänner hit och det blir väl lite av en "grabbkväll", så jag tror jag åker hem och tillbringar kvällen (kanske natten?) hos mamma och pappa :) Har inte riktigt bestämt mig än, men vi får se! Nu tror ska nog jag hoppa in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0