25 februari 2011

Hej hej! Sitter och väntar på att mamma o lillasyster ska komma och hämta mig :) Vi ska in till stan en sväng! Dom ska shoppa och jag hänger på. Har lite presentkort kvar, så kanske hittar något jag också! Ikväll tror jag att pojkvännens vänner kommer hit, men jag vet inte riktigt så det återstår väl att se. Jag ska iaf jobba inatt, 01-04. Försöker byta bort mitt nattpass imorn så att jag slipper åka fram och tillbaka på kvällen eftersom det är middag och årsfesten osv, men det verkar inte vara någon snäll maxare som vill ta det :/ Hoppas att det löser sig!


Vi lagade supergoda biffar igår (på tal om ingenting)! Mmmmums!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ser mumma ut!!! Men ett tips ar att smula ner lite fetaost i smeten... Vips sa har du grekiska biffar! Lite krangliga men vart besvaret ;)



Gnugg pa nasan!

2011-02-25 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0