2 februari 2011

Hej! Håller på att tvättar och städar för fullt här hemma. Inte så tråkigt med spotify på högsta volym och strålande sol! Hade även sällskap av tre bredbandssnubbar som skulle installera uttag för vi ska få stadsnät :) Dom var väl mest i vägen, men ändå.. 

Igår köpte pojkvännen och jag en byrå till sovrummet. Äntligen säger jag bara! Det har stått massa flyttkartonger med lakan, kläder som inte fått plats osv. men slipper jag dom! Den blev riktigt bra när vi väl hade fått upp den.. Tog flera timmar.. Vi var supertrötta så därför blev det en del fel hela tiden så det tog dubbelt så långt tid.. Vi var väl klara runt tolv inatt haha.. Nej, nu ska jag fortsätta, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0