18 februari 2011

Hej hej! Det var mycket trevligt att träffa tjejerna i onsdags kväll :) Tyvärr blev det ingen utgång utan kvällen slutade tidigt, men det gjorde inte så mycket. Det tråkiga var bara att halebop stängde ner mitt abonnemang.. Så jäkla surt.. När jag flyttade hit var det en massa strul med adressen så tydligen hade en faktura inte kommit fram utan bara "försvunnit", precis som en påminnelse om att den inte var betald, så helt ovetande att den fakturan ens existerade så stängde dom ner abonnemanget för att jag inte betalt. KUL. Har öppnat det nu iaf, men det kostade 320 spänn.. Så jäkla onödigt när det inte ens var mitt fel att den inte var betald. Åh.

Jag ska jobba ikväll, 16-20. Sen jobbar jag hela dagen imorn 10-16 o 17-22. Konstiga pass kan man tycka. Fixade så att jag är ledig på söndag idag, eftersom jag jobbade förra söndagen istället. Blir kanske ett besök till mamma och pappa då? :)



Onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0